English
Arh everything was looking so good for a top 10 result. Made it to the first pitstops without scratches. Went in to the pit, set up for the second stint, hit enter. So they started the pitstop. I move the keyboard back to the side, sadly i touched the esc button with my wheel and race was finished.
We were like 8 laps in and another 11 to go and was at 6 position at that point
I definitely wasnt the fastest one out there but i was in it for the long run but luck wasnt on my side at that moment.
I was treathed with some nice clean batlles. With Marc Madman and Brontal77 and some more but sadly haven't got a replay to check the other names. Loved it as long as it lasted.
The weather was
postpone the pistop with a extra lap, so it though by then i would know which tyre to choice but it kept starting and stopping raining
German Google translate
Alles sah so gut für ein Top-10-Ergebnis. Machte es zu den ersten pistops ohne Kratzer. Ging in die Grube, konfiguration für den zweiten Stint, getroffen Enter. Also begannen sie den Boxenstopp. Ich bewege die Tastatur zurück zur Seite, traurig berührte ich die Esc-Taste mit meinem Rad und Rennen war fertig.
Wir waren wie 8 Runden in und weitere 11 zu gehen und war an 6 Stelle an diesem Punkt
Ich definitiv war nicht der schnellste eine draußen, aber ich war in es für die lange Zeit, aber Glück war nicht auf meiner Seite in diesem Moment.
Ich wurde mit einigen schönen sauberen Batlles behandelt. Mit Marc Madman und Brontal77 und einige mehr, Aber leider keine Wiederholung bekommen, um die anderen Namen zu überprüfen. Liebte es, solange es dauerte.
Das Wetter war
aufschieben Sie den pitstop mit einer zusätzlichen Runde, Ich würde wissen die Reifen i wählen würde, aber es hielt zu starten und stoppen das Regnen